COOKIE BELEID
Cookies zijn noodzakelijk voor het optimaliseren van onze website. Het helpt ons om algemene gebruiksstatistieken vast te leggen, en het opslaan van andere informatie waardoor wij onderdelen zoals de vergelijkfunctie kunnen aanbieden. Deze cookies slaan geen identificeerbare persoonlijke informatie op. U vindt meer informatie over onze cookies op de Privacy Beleidspagina

Nieuwe Ford Fiesta ST eerste auto met 200 pk driecilinder EcoBoost-motor

27-2-2017

Nieuwe Ford Fiesta ST eerste auto met 200 pk driecilinder EcoBoost-motor

Ford Performance onthult nieuwe Ford Fiesta ST, aangedreven door nieuwe 1,5 liter driecilinder EcoBoost-motor met 200pk, vóór introductie op de Autosalon van Genève

> Eerste driecilindermodel van Ford Performance is tevens voorzien van rijmodi die motorkoppel, stuurrespons en stabiliteit en zelfs uitlaatgeluid regelen voor optimaal rijplezier onder alle omstandigheden

> Electronic Sound Enhancement en actieve uitlaatklep verbeteren sportieve geluid van driecilindermotor, die tevens beschikt over functie voor cilinderdeactivatie voor nog lagere CO2-uitstoot*

> Uitgebreid assortiment personalisatieopties en technologieën omvat nieuwe stylingpakketten, SYNC 3-connectiviteit met 8" aanraakscherm en hoogwaardige B&O Play-audio

Ford Performance onthult vandaag de nieuwe Ford Fiesta ST, die is uitgerust met een nieuwe 1.5-liter EcoBoost-driecilindermotor. Voorafgaand aan het internationale debuut op de Autosalon van Genève die volgende maand plaatsvindt, wordt de nieuwe Fiesta ST voor het eerst gepresenteerd. De auto is uitgerust met een 200 pk motor met een koppel van 290 Nm en een verwachte acceleratie van 0-100 km/u in 6,7 seconden. Lees verder »



* De bevestigde brandstof-/ energieverbruik en de CO2-uitstoot zijn nog niet beschikbaar voor dit model. Het vermelde brandstofverbruik en de CO2-uitstoot zijn gemeten volgens de technische vereisten en specificaties zoals recentelijk gewijzigd bij Verordening (EG) nr. 715/2007 en nr. 692/2008 van het Europees Parlement en de Raad. Brandstofverbruik en CO2-uitstoot worden vastgesteld voor een autovariant en niet voor een enkele auto. Dankzij de gehanteerde standaardtestprocedure kunnen verschillende autotypen en verschillende fabrikanten worden vergeleken. Bij het bepalen van het brandstofverbruik en de CO2-uitstoot van een auto spelen naast zuinigheid ook het rijgedrag en andere niet-technische factoren een rol. CO2 is het broeikasgas dat wordt gezien als de voornaamste oorzaak van de opwarming van de aarde. De resultaten in mpg komen ook overeen met deze Europese rijcyclus en worden vermeld in Britse gallons. De resultaten kunnen afwijken van brandstofverbruikcijfers in andere regio’s in de wereld doordat in deze markten andere rijcycli en voorschriften van toepassing zijn. Android en Android Auto zijn handelsmerken van Google Inc.



Nieuws